poniedziałek, 15 października 2012

Adrian, Igor, Dawid

Podczas mojej krótkiej wizyty w Bieczu miałam szansę nie tylko wzbogacić swoją garderobę na odbywającym się tam Szafingu, była to również idealna okazja na nowe stylowe łowy ;)
A oto efekty :)


ADRIAN




Jeśli o mnie chodzi ,co do wyglądu tego Pana nie mam żadnych zastrzeżeń :)
Jeansowa, czarna koszula , pod tym czarny t-shirt z dużym napisem BAD marki "MISBHV" a do tego proste, granatowe jeansy. Dodatki do stylizacji idealnie w klimacie, dopełniają całość.
Luźny streetowy styl przeplatany rockowymi ,zadziornymi akcentami :) 












IGOR










DAWID





 











15 komentarzy:

  1. ciężko nazwać własnym stylem zestaw składający się z ciuchów z croppa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzcie mi czy Etnies, MISBEHAVE, H&M czy converse to sieciówki bo mi sie wydaje ze nie :D a chłopaki swietnie ubrani :D

      Usuń
    2. serio h&m nie jest sieciówką? chyba kpisz, converse i etnies są równie popularnymi firmami.

      Usuń
    3. Może i sieciówka, co z tego ze popularne jak fajnie to wyglada! Jestem ciekaw w jakich sklepach sie ty ubierasz?!

      Usuń
  2. popieram przedmówce, masówka.

    OdpowiedzUsuń
  3. to nie jest własny styl

    OdpowiedzUsuń
  4. znasz ich? czy przypadkowo ich spotkałaś? a własny styl to to nie jest

    OdpowiedzUsuń
  5. zlinczujcie go,że lubi się ubierać w cropie :) ciekawe gdzie wy się ubieracie, jak nie sieciówki to pewnie "wysokie" domy mody:)

    OdpowiedzUsuń
  6. weźcie się zamknijcie. każdy się ubiera jak chce. a Igor i Adrian to akurat moje ziomki, więc japa tam. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zadniem chłopaki wyglądają świetnie.. a że z sieciówek? to co... większośc tam właśnie kupuje, ale nie wszyscy umieją dobrze dobrać stylizacje... Oni jak widać potrafią i plus dla nich:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sieciówka źle, rynek źle , sh źle ? Pozdro dla wszystkich wypowiadających się powyżej trendseterów , chcę Was zobaczyć .

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy17 października 2012 08:01
    Sieciówka źle, rynek źle , sh źle ? Pozdro dla wszystkich wypowiadających się powyżej trendseterów , chcę Was zobaczyć .

    Odpowiedz

    OTÓŻ TO, POPIERAM :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawid i Igor są zajebiści <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to są osobniki płci męskiej to ja już zwątpiłem w ten świat...

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiedzcie mi gdzie mają sie ubierac zeby dobrze wygladac?! Moim zdaniem nie trzeba kupowac ciuchów z nie wiadomo jakich włoskich marek. Wystarczy zajrzec do głupiego croppa czy house i można bardzo fajnie wygladac :)

    OdpowiedzUsuń