czwartek, 16 sierpnia 2012

XxXxX

Post troszeczkę inny niż pozostałe.
Złapałam dziewczyny już jakiś czas temu, porobiłam im zdjęcia, zadowolona z nowych modowych "zdobyczy" wróciłam do domku, zgrałam wszystko na laptopa, poobrabiałam i już miałam wrzucać na stronkę gdy dostałam od dziewczyn meila, że jednak nie chcą by pokazywać je na blogu.
Zasmucona taką wiadomością niestety ich wole musiałam uszanować...ale po małych negocjacjach doszłyśmy jednak do porozumienia, że pewne fragmenty ich stylizacji mogę pokazać.
Ogólnie staram się unikać takich, okrojonych wpisów, ale jak już pisałam na FB jestem chwilowo poza Gorlicami,  więc w ramach wyjątku będzie dzisiaj taki właśnie post :)
Szkoda w końcu żeby zdjęcia się zmarnowały ;P








Wszystkie najfajniejsze elementy stylizacji dziewczyn widać na zdjęciach. 
Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to bardzo oryginalne legginsy o wyrazistych wzorach, współgrały z resztą stroju, całość utrzymana w barwach brązowych i granatowych. 
Spodobały mi się również te białe ,koronkowe trampki ze słomkową podeszwą, taki mix tenisówek z espadrylami ;) 







3 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba ten blog i stylizacje :) dlatego na pewno nie raz jeszcze zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacje ! a leginsy pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hate. love. ta bluzka ukazuje buntowniczy charakter tej dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń