poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Patrycja i Weronika


Wpadłam na dziewczyny całkiem niespodziewanie i od razu zwróciłam na nie uwagę. 

Patrycja - niezwykle oryginalny wizerunek, widzimy tu styl bardzo chłopięcy ale naprawdę fajnie to całościowo wygląda , prosto, gustownie i z charakterem :) Bardzo mi się podoba, look jest oryginalny i niespotykany ! 
Prosty biały t-shirt połączony z beżowymi spodenkami, do tego dwa wyraźne akcenty kolorystyczne - czerwone Vansy i czerwona czapeczka baseball'owka. Do tego dodatki - skórzane bransoletki, zegarek a na szyi militarny wisior (nieśmiertelnik).
Fajnie :)





Weronika - również bardzo fajna stylizacja, prosta, bez kombinacji. Najbardziej widoczne są tutaj jeansowe szorty ozdobione falbanką w malutkie kwiatuszki. Podoba mi się własnie to, że reszta stroju jest tylko tłem do spodenek - czyli czarna delikatnie luźna koszulka i czarne japonki. Do tego kilka bransoletek na ręce i czarna, mała torebka o kształcie kuferka.
:)




;)









2 komentarze:

  1. straszne te falbanki ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę przyznać, że koleżanka w czapeczce też zwróciła moją uwagę wczoraj na ulicy... rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń