poniedziałek, 25 czerwca 2012

Grupowo STYLOWO

Ekipa przyjaciół - 3 pary :) wszyscy fajnie ubrani, widać znajomość obowiązujących trendów ale też każdy z nich miał swój odrębny styl i kreatywne podejście do swoich stylizacji.

Nie wszystkie zdjęcia wyszły mi dobrze jakościowo bo jestem w trakcie oswajania się ze swoim nowym aparatem no ale mam nadzieje, że nie jest najgorzej ;)

MIRIAM i PATRYK



 MONIKA i MARCIN______________________________________________________________



                                                          
KAROLINA i KUBA_______________________________________________________________

          



Dziewczyny były bardzo na bieżąco w temacie modowych blogów, powiedziały mi, że czerpią swoje inspiracje między innymi właśnie z internetu ale lubią też przerabiać ciuchy po swojemu. Grupa męska też bardzo pozytywnie podeszła do tematu co bardzo mnie ucieszyło! 
Elementy ,które bardzo mi się spodobały to jeansowe szorty Moniki i Karoliny, rozjaśnione końcówki włosów, dodatki w kształcie krzyżyka i przecudowny kwiatowy żakiecik w odcieniach mięty - bosko :)
Miriam miała na sobie sukienkę w kwiaty a do tego szarą marynarkę, całość bardzo fajnie się ze sobą łączyła.
Panowie urzekli mnie dodatkami -zegarki, bransoletki, saszetki, czapeczka NY :) 
Ogólnie wszyscy byli niezwykle sympatyczni i bardzo zainteresowani inicjatywą STREET FASHION. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz